Rabarberpaaaaaj

Tjena, how is the location?

Vaknade 06:43 igår...klarvaken som en idiot. helt cp asså!! Med det var skönt på ett sätt för jag fick se ljus igen, härligt :D så jag åt frukost, blev pannkakor med lönnsirap, yummie, sen blev det datorn och Robbie Williams nya skiva (han e grym) men kl 9 ngn gång hör jag att hundar skäller utanför och att ngn skriker hysteriskt (trodde först att det var i låten) kollar ut genom fönstret och ser två kvinnliga hundägare som försöker hålla isär sina hundar från att äta upp varandra. 2 stora hundar mot en liten kaxig jävel. Den ena kvinnan tappar kontrollen över en av sina hundar och den jagar den andra kvinnan med den lilla kaxiga jäveln (jag tänkte fan lyft upp din hund, lägg den i fickan och gå därifrån) men som tur var så fanns vaktmästaren på plats och fick kontroll över den lösa hunden. Skönt med lite action i Ösd men som hundägare borde man skaffa en hund som man kan kontrollera och är fyskiskt stark nog att hålla i!!! (strunta i hunden...varning för ägaren)

Jag har varit så duktig att jag varit på varenda föreläsning denna vecka (personligt rekord), och gjort mig förtjänt av en rabarberpaj då jag slagit vad med Sherry :D så nu är hon skyldig mig en rabarberpaj :D ska bli goodie goodie för hon har sagt att hon är en bra kock (hoppas hon menar på svenska och inte engelska).

Nu är det helg och jag har redan varit vaken för länge, är trööött (känner mig som tomten efter sin stora dag) men jag kan inte sova...ska städa så kanske jag blir trött, hjälper inte det så tar jag hjälp av ett av jordens mest effektiva sömnmedel, nämligen kurslitteratur.

Enough for today, dags för citat:

Ghariz och Puff daddy diskuterar färdmedel, Ghariz stod för oldschool argument(kanske för att nyheten om bilen inte kommit till Afghanistan) och Puff daddy stod för new school argument. Ghariz kom med den bästa linen tyckte jag:

Ghariz: - En kamel kommer aldrig krocka med en annan kamel... 


I try to do what I can do when I can do it!


RSS 2.0