Att tänka på miljön ger vinst

Wazup babies

Har varit sjuk nu i några dagar, huvudet känns tungt med bultande huvudvärk, ont i halsen och täppt i näsan...bra kombo det dära.

Inte mycket har hänt, C-uppsatsen fortfarande, men vädret har blivit bättre (om man skriver om vädret på sin blogg då har man problem) och man har (eller ska ha) mer energi och är positiv.

Idag så drog jag o mangeee ner o pantade våra festflaskor, 33 spänn blev det för mig o mangeee drog på med 86 riksdaler. För dom riksdalerna köpte han ägg, mjölk och godis (för er som e intresserade). sen drog vi till våran hideout (kiosken i kärnan) o tippade för pengarna och vet ni vad? Jag vann men mangeee missade med en futtig match (jävla southampton, sämst är dom) så vinden har verkligen vänt känner jag, bara jag blir frisk så kommer det vara perfekt.

Sen har vi kollat på fotboll där barca förlorade mot inter (YEEEEEEEEEEEEES, men tyckte synd om nas så jag firade inte så mycket, föränn jag kom hem, då låste jag in mig i toan o skrek...jag tror att grannarna trodde att jag pissade ut njursten, men fuck dom!) Sen så har jag o mangeee spelat "left for dead" hela natten (jag skiter om ni kallar oss för nördar för vi skiter i det, fattar ni?!)

Annars händer inte så mycket här i ösd, same old same old, sova, vakna, äta, träna, tippa, kolla fotboll etc etc o så börjar visan om igen...

Citat:

Vesad - Ska du med på träning?
Nas - Nej, jag har ryggproblem...
Vesad - Ärligt?! vart då?
Nas - ...i ryggen...

And here's ur sign!

I try to do what I can do when I can do it


RSS 2.0