CSN!! och backgammon

Tjabba Tjena Hallå!

Vi fick csn igår och det kändes så skönt! Har betalat alla räkningar, så nu ska alla pengar gå till nöjen och mat, men mest nöjen. 
Var hos kak Shaho idag på förfest, det var skitnajs. Vi spelade backgammon, Ismail lärde mig hur man spelar, och jag vann mina 3 matcher (inte för att skryta, men jag är bäst), Fadi, Nas och Nadde var också där (ni undrar kanske varför det inte var några tjejer med...jo för det är faktiskt roligare med bara grabbar...No homo) Sen drog vi till oscars där vi chillade lite och minglade för att sedan bege oss till plaza.

Det var kul på plaza faktiskt (tro det eller ej), vi dansade och hade kul även ifall lite småbråk utbröt lite här och var, but i'm a lover not a fighter...NOT. i alla fall, efter plaza drog vi och käkade pizza och spelade biljard på 8 ball eller vad det heter. Jag och Ali mot Nadde och Nas och vi sopade mattan med dom där araberna så nu är dom skyldiga oss en middag :D

All in all a good time och imorrn ska jag och Mangeeee till Sundsvall för att släcka våran gamblertörst. får se hur det går, håll tummarna och allt.

citattime!

Denna gång är det Mangeee som träder in på scen. Vi var och tränade på sporthallen (där alla gymnasietjejer hänger) och efter träningen när vi skulle ta våran shake (det är en kolhydratdrink inte någon dansmove) så var killtoan upptagen så vi gick in på damtoan jag och Mangeee (no homo...än). Jag hade beställt en ny gainer med chokladsmak men Mangeee har en gainer med banansmak. så säger Mangeee:

Mangeee - Det är med stor förväntan som jag vill smaka på din banan...

Jag tror (och hoppas) på att han syftade på chokladgainern men blandade ihop det med banangainer...men det blir lätt fel när man är trött efter träning och hjärnan inte funkar optimalt. undrar vad killen i killtoan tänkte. Men
nog om det. Nu får ni en bra låt att lyssna till:



Återkommer efter sundsvallresan, peace/piece/peas be with you all!

I try to do what I can do when I can do it!


RSS 2.0