Arsenaaaaaaaaal e sjuka

Hejsan hejsan

Idag var jag på Olearys' med grabbarna o kollade på fotboll, champions leauge match mellan Arsenal och Barcelona. Det var en så sköööön stämning att det inte var sant. Jag och Shaho gick i förväg och käkade med Nihad, den där Olearys' burgaren är såååå jävla god!!!! Sen kom Abbe, Bojan, Bader och kompani och festen var igång.

Barca tog ledningen genom David Villa (jävla tönt e han), men i andra halvlek kom Arsenal igång och krossade (inte egentligen men dom spelade bättre) och kvitterade. haha Abbe tog av sig tröjan och stog framför scenen och firade (king e han o jag e skyldig han 100 spänn nu), sen så avgjorde arshavin och taket lyftes på Olles (Olearys) alla var glada förutom Bader, han hade den där hanibal lecter-minen och det var bäst att inte gå nära honom.



Sen stannade vi kvar o festade o spelade blackjack :) snuset tog slut men som tur var så kom en norsk ängel (och en svensk markatta) med en dosa snus och räddade en perfekt dag (tack karro, du er kul selv om du er norsk).
efter det dansade vi o hade kul tills vi drog hem :)

ja ja inte bästa inlägget men det kommer, one love!

I try to do, what I can do, when I can do it


Comeback...



Hej mina söta läsare, jag vet att jag har varit borta en lång tid men se det som en fotbollspelare som blir långtidsskadad och kommer tillbaka efter 4 månader, han är mer sugen på att spela (skriva) och han är bättre än förr!

mycket har hänt sen jag slutade skriva men det ska jag inte ta upp här, jag lever i nuet och skriver i nuet...men en sak jag har börjat med är att spara skägg, jag och kak shaho ska spara skägg tills slutet av mars som en protest mot någonting...

Det här inlägget är startskottet på det nya årets bloggande, jag ska vara flitigare och roligare(som om detta var möjligt)

men det var allt för mig idag, ses snart :)

I try to do, what I can do, when I can do it!


RSS 2.0