here fishy fishy fishy



"The Goldfather"

Jag har funderat på att skaffa ett husdjur, inget tungt som en hund eller elefant, men ngt väldigt enkelt som en fisk. en guldfisk :D och jag ska döpa den till "The Goldfather", tycker det är ett coolt namn och gudfadertrilogin är en av historiens bästa filmer.

Och "The Goldfather" måste ha protection, därför har jag även tänkt på att skaffa en hamster som bodyguard och den ska heta Luca Brasi :D



The legend Luca Brasi

Sitter med analysuppgiften just nu och jag har fastnat (känner mig som Luca Brasi på bilden ovan) och jag är såååååå uttråkad. Men snart är praktiken slut och Östersund väntar, det ska bli så skönt att se min fru igen :D 
 
Har ingen dagens citat men ni ska få ngt annat att tänka läsa. Ni vet när man pratar med någon om något, och personen hela tiden säger "Jag vet", det e lite störande för att "Folk vet nästan aldrig när dom säger jag vet".
Sen en annan sak också, när folk säger ngt och sen lägger till "Höll jag på att säga", det är också störande som fan. T ex jag ska äta en guldfisk höll jag på att säga... men då har dom redan sagt det juh, faaaaat störigt

I try to do what I can do when I can do it

Megan Fox

Jag läste idag (på Aftonbladets pålitliga sida :P) att Megan Fox (som enligt mig är världens snyggaste kvinna)  är bisexuell. Jag tyckte inte det var så hett faktiskt, och det hon påstått ha sagt var inte heller någon höjdare. Hon menar att alla människor är bisexuella men att vi gör undermedvetna val till följd av press från samhället...
Now that i don't believe, jag tror inte att alla människor är bisexuella och att vi undermedvetet väljer vilket kön vi är attraherade av pga av samhällets syn på vad som är rätt o fel.
 Antingen är du attraherad av män eller kvinnor (och i vissa fall djur o träd o sånt), man kan inte välja vad man är attraherad av. Fan vi är inga transformers som kan ändra vad vi är attraherade av (smart användning av filmen hon var med i eller hur :P)

Går jag på stan och ser en kille och jag känner en sexuell attraktion till honom eller har sex med en kille så är jag bög, går jag i parken och ser ett fint björkträd och känner lust och sätter på trädet så är jag dendrofil, är jag på kolmården och ser en giraff och jag vill rida den (lycka till att tillfredsställa en giraff hörrni) så är jag tidelagare etc. 

Okej det kanske är lite mer komplicerat än det men det är så jag ser på det, det är enklare att stämpla folk.
Don't get me wrong, jag har inget emot människor som har konstiga läggningar, förutom pedofiler och nekrofiler, men sen ifall jag tycker det är normalt eller ej betyder inget, det kommer inte ändra deras läggning.

Sen att Megan Fox aldrig skulle tänka sig dejta en bisexuell kvinna för att (läs och häpna) det skulle betyda att dom också har sex med män och män är så smutsiga (fan det låter som att hon ser alla män som gyttjebrottare) att hon aldrig skulle kunna tänka sig att ha sex med en kvinna som har haft sex med en man.
 Men om hon nu är bisexuell betyder det att hon ligger med smutsiga män vilket inte går ihop för mig...

Och till er tjejer som tror att alla killar gillar att se på när 2 tjejer har sex med varanndra är sexigt så tänk igen, jag har pratat med många om detta (i rent forskningssyfte det vill säga) och dom flesta jag pratat med tycker inte det är hett (sen att de flesta jag pratat med är bögar spelar ingen roll :P) 

Jag vill tacka aftonbladet för deras outstanding journalistik, och deras förmåga att ta upp väsentliga och viktiga saker (ja jag är sarkastisk). 

Dags för citat, jag sittar på balkongen och njuter av vädret. Nedanför är det 3 tjejer och 1 kille som sitter och solar och snackar. Dom pratar om prostitution och hur illa dom tycker att det är o så. Mitt i allt börjar dom prata om en kille dom kände och att han blivit sjuk. När killen frågar vad det var som var fel så kommer ett ganska roligt svar.

Dagens citat:  

Han: Vad är det han har då?
Hon: Det lät som att det var prostitutionscancer
Han: eeh...haha du menar prostatacancer?
Hon: ja, det var juh det jag sa! varför skrattar du och vad fan är prostitutionscancer?
Killen bara tittar på henne och byter sedan samtalsämne till frukt.


I try to do, What I can do, When I can do it



RSS 2.0