Bad boys bad boys watchu gonna do fool?

Satt och tittade på ett avsnitt av cops nyligen och fick se en biljakt, där polisen jagade en blå bil med 4 passagerare i och så började jag skratta...den blå bilen använde hela tiden blinkers och visade polisen vart han tänkte åka.. nu förstår jag varför amerika har ett program som heter "Americas dumbest criminals" alltså fatta vilken idiot föraren är, jag vill veta vad han tänkte när han körde...han kanske inte ville bryta mot lagen när han bröt mot lagen...öööhh ifall jag använder blinkers och hjälper polisen så kanske dom inte drar mitt körkort när dom griper mig. 

på tal om bilar så  finns det ett ordspråk som säger: Kids in backseats cause accidents, accidents in backseats cause kids :P

Dagens kommentar:

Kan du köra på mitt huve där bak (vad personen menade var ifall jag kunde klippa hans hår därbak) 

Nu ska jag gå och "köra på hans huve" sen blir det fotboll, hoppas Hull vinner över Chelsea.

I try to do what I can do when I can do it





Subway

Var och käkade på Subway med Ghariz idag och något roligt hände vid beställningen. Vi brukar skämta och säga håll käften till varandra, detta har vi gjort så mycket att det har kommit att bli en reflexmässig kommentar. i alla fall så gick vi fram till disken och beställde, Ghariz tog en chicken teriyaki och jag tog chicken curry, men Ghariz var ej nöjd med antalet ostskivor på sin macka.

Dagens kommentar:
Ghariz: Kan du lägga på extra ost?
Kvinnan: Ja visst...men det kostar extra
Ghariz: Håll käften..oj förlåt jag menade inte det där...(sen tittar han på mig med en min av total överraskning)

Ghariz min var priceless (en blandning av överraskning, allvar, skratt...en cocktail av känslor) needless to say skrattade jag ihjäl mig, jag kunde knappt andas, Kvinnan bakom disken visste inte ifall hon skulle skratta eller ta illa upp, i och med att jag skrattar och Ghariz försöker hålla his cool, så hon blev röd i ansiktet och log lite nervöst. Men jag tror inte vi ska på subway på ett tag :P

Ville dela med mig av detta eftersom det fick mig på bättre humör efter all stress, men nu ska jag plugga

I try to do what I can do when I can do it







RSS 2.0