Subway

Var och käkade på Subway med Ghariz idag och något roligt hände vid beställningen. Vi brukar skämta och säga håll käften till varandra, detta har vi gjort så mycket att det har kommit att bli en reflexmässig kommentar. i alla fall så gick vi fram till disken och beställde, Ghariz tog en chicken teriyaki och jag tog chicken curry, men Ghariz var ej nöjd med antalet ostskivor på sin macka.

Dagens kommentar:
Ghariz: Kan du lägga på extra ost?
Kvinnan: Ja visst...men det kostar extra
Ghariz: Håll käften..oj förlåt jag menade inte det där...(sen tittar han på mig med en min av total överraskning)

Ghariz min var priceless (en blandning av överraskning, allvar, skratt...en cocktail av känslor) needless to say skrattade jag ihjäl mig, jag kunde knappt andas, Kvinnan bakom disken visste inte ifall hon skulle skratta eller ta illa upp, i och med att jag skrattar och Ghariz försöker hålla his cool, så hon blev röd i ansiktet och log lite nervöst. Men jag tror inte vi ska på subway på ett tag :P

Ville dela med mig av detta eftersom det fick mig på bättre humör efter all stress, men nu ska jag plugga

I try to do what I can do when I can do it







Kommentarer
Postat av: Nalin

HAHAHA tro inte att ja inte kommer bomba dig med kommentarer bästa håll käften :P den ska ja köra på nästa gång ja handlar och inte får som ja vill :D

2008-10-25 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0