Anka får Får

Hej trogen läsare

Sitter hos Mange o lanar Evony (ja jag vet vi är coola, hata inte), har föreläsning kl 8:15...ska dra oss snart.
Men dagen har varit jättebra, först vakna sent, äta frukost, klippa sig själv..batteriet tar slut och jag ser ut som en cancerpatient, klipparen på laddning, ta en promenad o snacka skit på mobilen, kommer hem, klipparen ej laddad, duschar o drar till berry o äter, sen till hulken a.k.a. Afra som spräcker alla sina kläder, sen till Mange o kollar film (tack afra för filmen, den var....intressant...om man rökte på innan), sen säger Mange dom magiska orden:
Mange a.k.a. black fist of zen - ska vi dygna eller?
Don Juan a.k.a. terminator a.k.a. Saman - Ska vi det eller?
Mange a.k.a. Top Gun - let's do it (Soundtracken till top gun spelas i huvet på mig, jag e iceman o mange e goose...som dör i filmen hihi)

Så vi har spelat Evony och kollat på film (american pie - the book of love) tills nu.
Nu ska jag o goose dra till skolan o krossa :D sen ska jag klippa färdigt håret.

Dags för citat:

För några dagar sen åt vi anka hos Nas för att fira att Digna fått ett A på sin C-uppsats (we're all proud of u, men jag e lite mindre proud för du gillar roma och du har fula strumpor).
När vi (och med vi menar jag Nas) ska laga ankan tittar Mange på ankan o frågar:
Mange - ooooh vad blire?
Nas - Anka
Mange - Ja...men vad blir det?
Nas - Det blir en anka, fan tror du det kommer bli ett får eller?

AAAAAAAAND HERE'S YOUR SIGN!!!

I try to do, what I can do, when I can do it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0