Giftermål

Jag såg ett program häromdagen som handlade om gifta par och deras liv (JA, det ÄR så uttråkad jag är här) Fan vad tråkigt dom verkar ha det, kvinnan tjatade hela tiden på allt och alla, främst hennes man, mannen bara satt och kollade på tv för det mesta eller så jobbade han övertid för att slippa allt tjat och ansvar, och som alltid ska det finnas flera barn som springer runt och orskar kaos.


Jag har tänkt på det här med giftermål och kom på en uträkning, håll i er för det ni kommer läsa är skrämmande...och
genialt.



Förlovning+giftermål= förgiftning



För er tröga så tar man "för" från förlovning sen tar man "gift" från giftermål och vad får man då? Precis en förgiftning

Undrar om det finns ett giftermål som håller sig tiden ut, och då menar jag inte att paret fortfarande är gifta men är otrogna mot varandra eller är swingers eller håller ihop för barnens skull, utan att kärleken och passionen avtar(Yeah right)


I alla fall så var det allt för mig den här gången


Dags för citat, det här hörde jag när jag var i östersund och jag, Nas och Kim skulle till hemköp. Kim funderade på om hon skulle ta på sig ett par av Nas byxor så att hon inte skulle frysa eller ifall hon skulle skippa det. Nas säger att hon ska det för att det e långt att gå.

Citat
Kim: Är det nära?
Nas: Nej det är långt, så vi måste gå långt
Kim: Varför?
Nas:.....för att det är långt?! (quite obvious)

I try to do, what I can do, when I can do it


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeh, smart för att var nas.

2009-04-07 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0