Sleep Thinker

Sleep-Thinker

Det var längesen jag uppdaterade bloggen men jag kände att det var dags att ta upp skrivandet ( jag vet, ni kan tacka mig en annan gång) dels för att jag är i Härnösand på praktik och det finns inte mycket att göra här och dels för att mina serier på datorn tog slut (grät lite för mig själv...men inte så mycket...för jag är en man)


Jag är en sleep-thinker, dvs jag ligger och grubblar över saker och ting innan jag somnar och kom på att dom bästa ideérna kommer på natten och försvinner på dagen, därför brukar jag numera ha papper och penna vid min säng så att jag kan skriva ner mina ideér och tankar...men jag kan inte tända lampan för då blir jag klarvaken, så jag skriver i mörkret ( I know, I'm crazy like that) och när jag vaknar upp så går jag igenom mina anteckningar. Detta har visat sig vara både roligt och skrämmande, men mestadels roligt...och skrämmande. Men det är inte alltid lätt att se vad jag skrivit, pappret påmminer om när  man var liten i skolan och skulle färglägga en figur men fick inte  måla  utanför strecken, för då skulle ni inte få en stjärna på tavlan, men så grym som jag är så kan jag tyda min egen handstil och jag fick massa stjärnor i skolan... förutom en gång när jag satt och målade och en tjej sprang förbi min bänk och slog till min armbåge så jag målade utanför strecken...jävla subba.


Så jag råder er alla sleep-thinkers att ha papper och penna vid sängen, träna på att skriva i mörkret och skriv ner alla era ideér och tankar som dyker upp mitt i natten, hur sjuka dom än må vara (Saman tar inte ansvar för konsekvenserna om någon utför sina galna och sjuka  ideér...såvida dom inte bringer något positivt)


Har ingen dagens citat men jag citerar från en annan dag:


Vi är på förfest hos Nas och Nadde då Afra säger ngt som jag tyckte var väldigt roligt.


Afra: Istället för en pitbull, köpte vi en rosa kyckling, gav den sprite, den fick diarre och dog...



I try to do what I can do When I can do it


Kommentarer
Postat av: miss sexy

mus

2009-03-15 @ 01:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0