Megan Fox

Jag läste idag (på Aftonbladets pålitliga sida :P) att Megan Fox (som enligt mig är världens snyggaste kvinna)  är bisexuell. Jag tyckte inte det var så hett faktiskt, och det hon påstått ha sagt var inte heller någon höjdare. Hon menar att alla människor är bisexuella men att vi gör undermedvetna val till följd av press från samhället...
Now that i don't believe, jag tror inte att alla människor är bisexuella och att vi undermedvetet väljer vilket kön vi är attraherade av pga av samhällets syn på vad som är rätt o fel.
 Antingen är du attraherad av män eller kvinnor (och i vissa fall djur o träd o sånt), man kan inte välja vad man är attraherad av. Fan vi är inga transformers som kan ändra vad vi är attraherade av (smart användning av filmen hon var med i eller hur :P)

Går jag på stan och ser en kille och jag känner en sexuell attraktion till honom eller har sex med en kille så är jag bög, går jag i parken och ser ett fint björkträd och känner lust och sätter på trädet så är jag dendrofil, är jag på kolmården och ser en giraff och jag vill rida den (lycka till att tillfredsställa en giraff hörrni) så är jag tidelagare etc. 

Okej det kanske är lite mer komplicerat än det men det är så jag ser på det, det är enklare att stämpla folk.
Don't get me wrong, jag har inget emot människor som har konstiga läggningar, förutom pedofiler och nekrofiler, men sen ifall jag tycker det är normalt eller ej betyder inget, det kommer inte ändra deras läggning.

Sen att Megan Fox aldrig skulle tänka sig dejta en bisexuell kvinna för att (läs och häpna) det skulle betyda att dom också har sex med män och män är så smutsiga (fan det låter som att hon ser alla män som gyttjebrottare) att hon aldrig skulle kunna tänka sig att ha sex med en kvinna som har haft sex med en man.
 Men om hon nu är bisexuell betyder det att hon ligger med smutsiga män vilket inte går ihop för mig...

Och till er tjejer som tror att alla killar gillar att se på när 2 tjejer har sex med varanndra är sexigt så tänk igen, jag har pratat med många om detta (i rent forskningssyfte det vill säga) och dom flesta jag pratat med tycker inte det är hett (sen att de flesta jag pratat med är bögar spelar ingen roll :P) 

Jag vill tacka aftonbladet för deras outstanding journalistik, och deras förmåga att ta upp väsentliga och viktiga saker (ja jag är sarkastisk). 

Dags för citat, jag sittar på balkongen och njuter av vädret. Nedanför är det 3 tjejer och 1 kille som sitter och solar och snackar. Dom pratar om prostitution och hur illa dom tycker att det är o så. Mitt i allt börjar dom prata om en kille dom kände och att han blivit sjuk. När killen frågar vad det var som var fel så kommer ett ganska roligt svar.

Dagens citat:  

Han: Vad är det han har då?
Hon: Det lät som att det var prostitutionscancer
Han: eeh...haha du menar prostatacancer?
Hon: ja, det var juh det jag sa! varför skrattar du och vad fan är prostitutionscancer?
Killen bara tittar på henne och byter sedan samtalsämne till frukt.


I try to do, What I can do, When I can do it



Kommentarer
Postat av: oseriöst

Min spontana reaktion av dig efter att ha läst ett enda blogginlägg är att du är trångsynt. Why? :p



1. Dissar en hel världsbildsuppfattning styrkt av hundratals och åter hundratals argument och kliniskpsykologiska studier och samband bara för att "du tror inte på det".

2. Du har någonting emot människor för deras sexuella läggning trots att du själv påstår att vi inte kan välja den. Öh.. Hur kan du ha någonting emot vad människor blir upphetsade av? :p

Vad är det som gör att du kan acceptera att folk runkar till tanken på ett träd i större utsträckning än tanken på ett barn? Det sista verkar ju bra mycket sundare då det iaf. är en människa. Aningen närmare "sanity" i min värld iaf.

3. Att du inte på något vis kan förstå poängen med att själv erkänna sig vara bisexuell i sitt undermedvetna och samtidigt tycka illa om att ha sex med kvinnor kvinnor som trots en ignorans kring det en själv tolkar som den verkliga bilden kring sexualitet går ut och kallar sig bisexuella.

Att vara öppen för möjligheten att alla är bisexuella och att påstå att man, utan tro på att alla är bisexuella, är bisexuell är helt olika saker.



Du har missförstått Megan Fox totalt. Sorry..

Läsförståelse och analytik. Betyg: E

2009-05-22 @ 07:39:16
Postat av: Oseriös 2

det där var verkligen oseriöst av dig oseriöst...orka skriva en så lång kommentar på en från början oseriöst inlägg.



1. hehe ja klart jag dissar ngt jag inte tror på. Samtidigt vill jag gärna se dom "hundratals och åter hundratals" studierna som du påstår ha gjorts, du skriver även att det finns argument men dessa argument skiter jag i för de är inte relevanta(du argumenterar för ngt du tycker är rätt och jag argumenterar för ngt jag tycker är rätt, men det bevisar inte vem som har rätt)

2. Jag har ngt emot pedofiler och nekrofiler. Jag har inget emot vad du FANTISERAR om men ifall du lever ut dom fantasierna (om du är pedofil och nekrofil då) ja då har jag ngt emot dig. Sen skiter jag i ifall du fantiserar om att bli avrunkad av apor med deras fötter, och att en flodhäst kittlar dina bollar medan en myrslok nafsar dig i röven, that's fine (och lycka till med att leva ut den fantasin), men ifall du läser så har jag bara ngt emot pedofiler och nekrofiler.

3. Du är rätt skön du, du kan inte göra ett undermetvetet val (erkännande som du så fint skriver) om att vara bisexuell, för då är det ett medvetet val.

Men läs och förstå nu: JAG tror inte att alla är bisexuella (eller öppen för den möjligheten om du så vill) Det är MIN uppfattning, sen vad DU tycker skiter JAG fullständigt i :D let's agree to disagree on this one.



2009-05-22 @ 16:29:48
Postat av: Oseriös 3

Haha Oseriös måste vara en attention whore.





"2. Jag har ngt emot pedofiler och nekrofiler. Jag har inget emot vad du FANTISERAR om men ifall du lever ut dom fantasierna (om du är pedofil och nekrofil då) ja då har jag ngt emot dig. Sen skiter jag i ifall du fantiserar om att bli avrunkad av apor med deras fötter, och att en flodhäst kittlar dina bollar medan en myrslok nafsar dig i röven, that's fine (och lycka till med att leva ut den fantasin), men ifall du läser så har jag bara ngt emot pedofiler och nekrofiler."





ÄGD!!!

Gå hem med dig din nolla. Bra jobbat där MB!

2009-05-24 @ 19:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0