here fishy fishy fishy



"The Goldfather"

Jag har funderat på att skaffa ett husdjur, inget tungt som en hund eller elefant, men ngt väldigt enkelt som en fisk. en guldfisk :D och jag ska döpa den till "The Goldfather", tycker det är ett coolt namn och gudfadertrilogin är en av historiens bästa filmer.

Och "The Goldfather" måste ha protection, därför har jag även tänkt på att skaffa en hamster som bodyguard och den ska heta Luca Brasi :D



The legend Luca Brasi

Sitter med analysuppgiften just nu och jag har fastnat (känner mig som Luca Brasi på bilden ovan) och jag är såååååå uttråkad. Men snart är praktiken slut och Östersund väntar, det ska bli så skönt att se min fru igen :D 
 
Har ingen dagens citat men ni ska få ngt annat att tänka läsa. Ni vet när man pratar med någon om något, och personen hela tiden säger "Jag vet", det e lite störande för att "Folk vet nästan aldrig när dom säger jag vet".
Sen en annan sak också, när folk säger ngt och sen lägger till "Höll jag på att säga", det är också störande som fan. T ex jag ska äta en guldfisk höll jag på att säga... men då har dom redan sagt det juh, faaaaat störigt

I try to do what I can do when I can do it

Kommentarer
Postat av: märy

jag är besviken. hade förväntat mig en annan historia.. eller åtsminstone en annan bild

2009-05-27 @ 18:58:56
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: The one

Tyst med dig! haha jag tror jag vet vilken historia du syftar på ;) men den ska jag nog inte publicera, det är bara ett fåtal som känner till den... DU vet inte hur man uppskattar ett bra inlägg...Du kommer definitivt inte få leka med the Goldfather eller Luca Brasi för den delen, så det så.

2009-05-27 @ 21:44:17
Postat av: maria

o så blidde d en liten kanin! guulligt

2009-09-08 @ 21:27:17
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0