Sommar i Östersund är INGEN myt

Tjabba tjena hallå

Varma och soliga hälsningar på er mina kära, sommarn har letat sig fram till Östersund and i'm feelin guuuud, damn guuuud if I may say so myself. Helgen var feeeet med mycket sol, grill och fotboll. Lördagen var en av de bästa dagarna det här året.

Det började med fotboll med grabbarna på cagen (svimfärdig, spyfärdig och uttorkad efteråt), efter det var tanken att vi skulle till en uteservering o käka o chilla. Vi hittade tyvärr inga uteserveringar ( för affärsfolket i östersund är inkompetenta och sämst, i gbg, sthlm o karlstad så tar blatteägarna fram uteserveringen så fort dom ser vädret på tv dagen innan. skärpning för fan!) det slutade med att vi drog till Olles... Affe beställde in Chicken wings o dom var föööör goda, asså jag tror inte ni förstår...FÖÖÖÖR goda. Sen följdes det upp med en Boston Celtic o en cola o fotbollsmatch. mycket snack och skoj...tills jag slant med kniven så min hand dundrade ner i såsen och splashade upp i affes ansikte hihi oj då, men jag fick mest på mig, på skjortan, halsen, armarna u name it. Mangeee erbjöd sig att slicka bort såsen från min kropp med jag avböjde artigt. Han blev lite ledsen men jag förklarade för honom att han e söt o trevlig o så...och staaaeerk, men att han inte var min typ och att vi borde go seperate ways så att säga (det blev lite keff stämning eftersom vi satt bredvid varandra...)

Efter det drog vi till Södra grön (where it all happens) där alla satt o hade det trevligt o mysigt. 

Sen drog jag, Affe o Mangeee upp o spelade Heroes 3 (spelet för hjältar om ni fattar) tills kl sent på natten/dagen. Vi hade det så bra som ett gäng människor kan ha.

Bara en månad kvar av skolan nu också, känns läskigt men skönt. Slippa gå till skola o jobb o bara chilla med Soc-Lasse o Pierre liksom (lick some puuuun kanske). Bo hemma hos föräldrarna o bara leecha på society. Fan sicken dröm sörru! (Om pappa eller mamma läser detta så sköjsar jag med er bara, inshaallah så blir jag doktor eller ingenjör en fin dag) 

Det var allt för mig den här gången, ska tillbaka till hjältarnas spel o krossa drömmar. 

Vill avsluta med ETT STORT JÄVLA GRATTIS på födelsedagen till min kära o underbara kompis Mangeee. Hoppas vi kan leva o åldras  tillsammans. Puss pårej hihi (no homo) 

I try to do, What I can do, When I can do it liksom! 


Kommentarer
Postat av: Ärtan pärtan ;)

Uppdatera tack!

2011-05-26 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0