Kurvor är mer intressanta än raksträckor

Wolaaaaaaaak shooo mannen!

Jag har velat dela med mig av Åre-resan jag och några vänner gjorde för någon vecka sedan då vi skulle testköra nya audi-bilen, so here goes.

Var i Åre med ett par vänner för någon vecka sedan för att testköra nya Audi-bilen...Deja vu. Jag, Affe (som hakade på helt impulsivt, vilket vi älskar så big it up for my man!), Vesse, Marteeeein och Carla åkte iväg vid 12-tiden. Bilresan var feeeeeet kul då jag och Affe krossade Carla (Sitt ALDRIG i mitten säger jag bara), en kurd till vänster och en iranie till höger kan bara sluta på ett sätt: kaos! Martin höll på att somna då Vesad drog några actionhistorier till honom...(Tydligen är Arnold den NÄST sista actionhjälten)

När vi kom fram drog vi till stället där man skulle anmäla sig. Väl framme i receptionen träffade jag på Anna som inte kände igen mig förrän hon såg på mitt körkort (visste inte att mitt skägg gjorde så stor skillnad). Hon sa att jag såg ut som king Leonidas i filmen 300 och att jag var den sexigaste mannen i Sverige  (egentligen sa hon bara hej men jag sväääääääär hon vill ha mig), så det var kul att se henne igen...i alla fall. Alla fick blåsa i en alkomätare och alla blev godkända...NOT. Någon hade varit en stygg liten syndare (Ska inte nämna några namn på Martin) och varit ute dagen innan och festat lite väl hårt, han blåste 0.56 så han fick inte vara med och köra...vilket var jääääääävligt tråkigt. Men han hoppade in med mig, Affe hoppade in med Carla och Den RIKTIGA sista actionhjälten åkte ensam (mobbad :P). Men tråkigt nog hade de stängt av drift-banan så vi fick bara köra en raksträcka och bromsa och försöka undvika att slå ner konerna.

Vesad var djur då han körde i 700 km/h och klarade alla konera så han var djur, carla körde i 40 m/h och klarade alla konerna så hon var ok, inte djur direkt men kanske en gnagare eller kanin ;) (en kvinna bakom ratten är som en kebab utan lök för blatten...den duger så att säga hihi) och yours truly var djuuuuuuuuuuuur tack vare goda råd från den lite smått lulliga kartläsaren Martin ;) 

Efteråt fikade vi och vi fick även ett fint diplom så det firade vi med att äta hamburgare på Max. Innan vi begav oss hemåt drog vi till Åre Tobak för att köpa snus, cigg, godis och en sak till. Affe köpte nämligen hockeykort (sånna man samlade på när man var liten) så det gav en fin nostalgikänsla över det hela (KING e han!). 

All in all a reaaaaaaaally good time, tack för denna underbara resa mina vänner :) 



 
I try to do, What I can do, When I can do it!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0